Verzendbeleid

Wij bieden gratis verzending van artikelen vanaf € 75,00. Deze gratis verzending is beschikbaar voor klanten in Nederland. Is het orderbedrag onder de € 75,00 dan zijn de verzendkosten € 6,95. Artikelen kunnen natuurlijk ook worden opgehaald in onze winkel. 

Uw bestelling wordt verzonden met Post NL, zodra wij uw bestelling verzenden ontvangt u van ons het Track en Trace nummer via het door u opgegeven e-mailadres.

De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, zijn wij niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.

We doen er alles aan doen om de bestelling binnen de verwachte levertermijn af te leveren op het afleveradres. Als er toch vertraging optreedt bij de verzending, wordt de koper hiervan zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht na het plaatsen van de bestelling. In dat geval heeft de koper het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. Wij dragen het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het pakketje is afgeleverd, tenzij dit anders overeengekomen is.

Wanneer de koper een product ontvangt dat hij niet besteld heeft, dient hij ons hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail op de hoogte brengen. De koper zorgt voor het terugsturen van het product na overleg en krijgt hiervoor de kosten vergoed.

De koper mag het product ook zonder opgaaf van reden tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt dan direct uw geld teruggestort. De retourkosten in dit geval worden niet vergoed.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
1. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
2. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn, denk hierbij b.v. aan graveringen en maat;
3. Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft, denk hierbij aan wisselende goud en diamantprijzen;

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@goudsmederijbommel.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product al in goede orde retour ontvangen is. 

Terugbetaling zal geschieden via dezelfde betaalmethode die door de consument is gebruikt tenzij de consument nadrukkelijk toestemming geeft voor een andere betaalmethode.

Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij zo snel mogelijk contact op te nemen met ons, dit kan via info@goudsmederijbommel.nl. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt u direct een nieuw product, maar het kan ook zijn dat u het product eerst dient terug te sturen. Indien de klant het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kan hij de gemaakte kosten niet bij ons terugvorderen.

Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst deze onderzoeksprocedure af en zal er dan een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.

Als een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds niet is afgeleverd op het afleveradres van de koper, is hij verplicht om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen met via e-mail (dus uiterlijk 28 dagen na de verzenddatum).


Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
  • Wij streven ernaar om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Bestel je voor 14:00 uur, dan wordt jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen verzonden!
  • Bestel je zaterdag na 12:00 uur dan wordt je pakket pas dinsdag verzonden.
  • Zodra jouw pakket onze winkel, ontvang je een e-mail inclusief track & trace, zodat je de actuele bezorgstatus kunt inzien.